Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Giveaway Cath Kidston

Giveawaytime!!!

Het is weer eens tijd voor een giveaway.
Altijd leuk dacht ik zo...

Het gaat om het boekje van Cath Kidston 'Make'.
Nog helemaal nieuw! En de patronen zijn allemaal aanwezig.














Wat moet je doen?

Als je me nog niet volgt, dan graag volgen.
En laat dan hier een comment (berichtje) achter.
(het zou leuk zijn als je ook een blog hebt dat je mijn link op je blog plaatst,
de link met foto staat hier rechts)
1 september ga ik een winnaar loten!

Veel succes!!!



19 opmerkingen:

  1. Oh wow, wat gaaf!! Ik doe graag mee en ben nog de 1e ook :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik doe mee hoor en ik ben ook je nieuwe volger ;-) Zo'n fan van Cath Kidston!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is super gaaf ik doe graag mee en volger ben ik al ik zal het ook op mijn blog zetten.
    En nog een fijne avond.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke giveaway! Ik zou heel graag mee willen doen. Volger ben ik al, en ik ga ook een lijk op mijn blog plaatsen.
    Fijne week,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik doe graag mee!

    Succes nog met je give-away!

    Liefs, Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeeuuk, ik vlog je dat een tijdje, ga morgen een linkje op min blog zetten, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik doe ook graag mee. Ik zal je linkje plaatsen, volger was ik al.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijk boekje, daar doe ik voor mee! 1 september is m'n trouwdag dus dat zou dubbelleuk zijn! Ik link je op m'n blog en volgen...dat doen we al zooo lang...haha Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW!!!! Daar doe ik zeker voor mee! Ik ben net begonnen met naaien de boeken van Cathy staan op mijn verlanglijstje hoor!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke give away, ik doe graag mee, volgens deed ik je al,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook graag mee hoor! Cath Kidston vind ik toevallig erg geweldig. Ik dacht dat ik je al volgde maar kon mezelf niet terug vinden dus bij deze. Op mijn eigen blog stond je al wel onder mijn lijst met blogs, vind je blog namelijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Daar zou ik inderdaad heel wat ideetjes uit kunnen halen, als beginnend naaistertje
    Ik zet ook een link op mijn blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, I would really like to play along.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, van zo'n give away worden we vrolijk, ik doe graag mee.
    Ik word meteen volger en ga daarna nog even bij je rondneuzen.

    Groetjes Yvonne
    www.byvonnethuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kwam via via op je blog en zie meteen al zoveel leuks dat het geen enkel probleem is om volger te worden!
    En dus doe ik ook meteen maar mee aan deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!! :)

    Ik ga je zeker volgen en een linkje plaats ik uiteraard in mijn overzicht.

    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ilona heel graag zou ik mee willen doen!!!
    Maar door een hoop gedonder kan ik op dit moment niet eens op mijn eigen blog komen! Ik hoop dus dat dit berichtje wil aankomen!!! Groetjes Smoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op de valreep doe ik nog mee. Lijkt me een erg leuk boek!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails